torsdag, november 24, 2005

Kanskje ferdig


"Kanskje ferdig", det er det jeg har kalt worddokumentet som består av over 8000 svette ord, som nå endelig begynner å ligne litt på en oppgave. Nå er klokka ganske nøyaktig seks om morgenen, og en halv drøfting, en oppsummering og en konklusjon er produsert i løpet av de siste ti timene. Det er nok ikke noe poeng i å gå å legge seg nå, kan like gjerne vente med å sove til oppgaven er levert. Marerittet ville ha vært å våkne i morgen klokken halv tre, en halv time etter innleveringfristen og vite at man har en helt ferdig oppgave på laptoppen, men at man har forsovet seg. Det skal vi unngå...

Når denne oppgaven er levert skal jeg prøve å leve et så dekadent liv som mulig (bildet over er et eksempel på hvordan man kan gjøre dette) i sirka en uke, før jeg gidder å begynne å lese til eksamen. Gleder meg til den derre dekadensen gitt!

Nå skal jeg bare gjøre et siste tappert forsøk på å kutte ned litt på ordmengden og lese over en siste gang før oppgaven får lov til å hete "helt ferdig". Det får være bra nok:)

1 Comments:

Blogger Sissel Sidserk said...

Øl øl og mere øl!!!
Na na nana semesteroppgave ferdig na na nana

1:51 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home